2018年4月22日星期日

【神準心理測驗!你炒股會發達?】


炒股或投資股票,某程度上同係賭場上賭錢差唔多,講嘅都係機會率同回報率。想知自己適唔適合炒股,會唔會炒股發達?不如做吓呢一個神準心理測驗!

問題:依家有一個賭台上有個硬幣,當拋出「字」時,你就贏,相反拋出「公仔」時,你就輸。理論上呢個係一個公平嘅遊戲,輸贏嘅機率都係50%,咁你係以下邊個情況下先會參與呢個賭局?

A. 參加賭局就係要冒險,50%勝率好fair,我會玩!
B. 機會一半半,除非贏咗有$750,輸嘅只賠$500,咁我先會玩!
C. 我好保守,要贏咗有$1000,輸嘅只賠$500,我先玩!
D. 得一半機會贏,太細啦,我唔玩!

開估之前,仙仔想解釋一下。市場上贏家往往係少數,輸家係大多數,原因之一就係因為「贏粒糖,輸間廠」,當然,有部分投資者好彩嘅話,可能都可以打個和嘅,因為贏3次細嘅,輸1次甘嘅。所以,無論你股票知識同分析力有幾高,只要心理質素唔穩定,作出一次非理性買賣,就有機會輸鑊甘。

呢個心理測驗主要目的測試投資者對損失可以接受能力,從而令投資者知道自己有咩不足。廢話少講,立即開估!

A. 恭喜你,你係股票市場上嘅少數贏家!因為你係一個非常理性嘅投資者,每次作出投資決定後,無論係賺錢定蝕錢,對你嚟講快樂同痛苦程度係一樣,會嚴格執行投資策略,嚴守止蝕,講得出做得到!

B. 你係一般投資者,面對股票虧損時,你會苦苦思考止唔止蝕,當你下定決心止蝕時,往往已經低過你原定止蝕位,例如:你計劃虧損10%時止蝕,但你會搵藉口,等多陣先止蝕,可能最終係虧損15%先會真正止蝕。

C. 噢,如果你投資股票,好容易輸多贏少!因為當你虧損10%時,你嘅痛苦程度會比獲利10%時嘅快樂程度多出一倍。咁樣,你會因為虧損,承受雙倍痛苦,唔願去止蝕,短炒變長揸,「贏粒糖,輸間廠」!

D. Omg!你根本唔願意去面對風險,炒股唔啱你,你只會月供股票、買股長線收息或者根本唔買股票…

沒有留言: